logo alzira

facebook instagram Twitter-Download-PNG Youtube Youtube

ss cita prèviass contacta amb nosaltresss consell municipalss participacio ciutadanass generalitat valencianass mapa de la infànciass novetatsss tràmits i procediments

SERVICI DE TELEASSISTÈNCIA

DEFINICIÓ


Servici domiciliari de comunicació telefònica que permet als usuaris en una situació de crisi de caràcter social, familiar i/o sanitària, entrar en contacte amb un centre especialitzat i preparat   per a donar resposta adequada al palntejament d´emergència.
Este servici funciona les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.


FINALITAT


 

- Contribuir que les persones més vulnerables romanguen en el seu medi habitual, i facilitar el contacte amb el seu entorn sociofamiliar per evitar el desarrelament i assegurar la intervenció immediata en crisis personals, socials o mèdiques.

- Oferir seguretat i tranquil•litat a les persones majors que viuen a soles o passen gran part del dia sense cap companyia, i que són susceptibles de trobar-se en situació de risc.

 

PRESTACIONS


 

Des del centre d’atenció es mobilitzen els recursos necessaris per a solucionar el problema que planteja la persona beneficiària i poder atendre l’emergència.

 

Alguns dels servicis que es contemplen són els següents:

 

1. Informació sobre qualsevol necessitat. 

2. Recordatori de l’agenda de la persona beneficiària, amb telefonades periòdiques al seu domicili.
3. Emergències sanitàries i en instal•lacions domèstiques.
4. Atenció d’accidents personals, caigudes…
5. Acompanyament davant de situacions de soledat i angoixa.

 

COST DEL SERVICI


La Diputació de València posseïx la titularitat del servici de teleassistència i l’Ajuntament d'Alzira actua com a entitat col•laboradora en la implantació de la prestació en el municipi.

 

En l'actualitat, el servici de teleassistència és una prestació de caràcter gratuït.

 

 

Sant Roc,6, 46600, Alzira, València

96 240 04 50   ajuntament@alzira.es

logo alzira