Alzira participa en el projecte europeu «Implementació d’una guia i xarxa per a joves treballadors/es» a Dresde (Alemanya)

Alzira 21 de març del 2018. L’Ajuntament d’Alzira, a través de la regidoria de Desenvolupament Econòmic, Treball i Projectes Europeus i IDEA, participa en el projecte europeu Enhancing a Universal Guide and Network for the Youth Workers of the Future. En les jornades del 21 al 22 de març a Dresde (Alemanya) es presenten els distints plans d’ocupació juvenil i altres experiències en distints estats de la Unió Europea. El proper mes de juny hi haurà una trobada entre els mateixos socis a Alzira per l’avaluació dels resultats.

En aquest projecte, a més de l’Ajuntament d’Alzira, participen les organitzacions GoEurope! (Espanya), Inter Alia (Grècia), Futuro Digitale (Itàlia) i Jugend & Kulturprojekt (Alemanya). Entre els objectius d’aquest projecte es troba reconéixer les qualificacions de les i els joves treballadors en els distints contextos europeus, realitzar una comparació de les polítiques d’ocupació juvenil que s’implementen a nivell local i l’estudi de les possibilitats de formació i de mobilitat europea.

Aquest projecte es troba finançat íntegrament per fons europeus, en la línia KA2, que s’ha desenvolupat entre el mes de març del 2017 i el 31 de juliol del 2018. La pàgina web amb la publicació de la documentació del treball és www.eu-network.net. La participació de l’Agència Municipal IDEA ha permés desenvolupar i millorar els plans d’ocupació juvenil realitzats a Alzira. Cal recordar que “El viatge juvenil a l’empleabilitat” ha aconseguit una subvenció de 250.000 euros per part del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques a través dels Fons Socials Europeus, que permetrà incorporar 45 alumnes a l’atur en diverses línies de formació (electromecànica, restauració i administració) amb pràctiques laborals i mobilitats europees posteriorment.

img-20180321-wa0008 img-20180321-wa0009

CategoriesSense categoria