La Policia Local d’Alzira deté a dos presumptes lladres sorpresos in fraganti

En la vesprada d’ahir un agent franc de servici va observar a dos homes que presumptament estarien intentant robar en una vivenda del barri alzireny de Les Barraques. Va donar avís al 112 i immediatament es van desplaçar a tota velocitat les patrulles de la Policia Local.

Un dels autors va ser detingut en el mateix lloc pels agents, mentre que l’altre va ser interceptat quan intentava amagar-se entre els cotxes del pàrquing de l’estació de Renfe.

Els dos detinguts, que són residents d’un altre municipi, van ser traslladats a dependències policials, on es van iniciar les diligències corresponents per un presumpte delicte de robatori en grau de temptativa.

Este incident posa en relleu el compromís de la Policia Local d’Alzira en la protecció dels barris de la ciutat, així com la importància de la vigilància comunitària en la prevenció de delictes.

El regidor de Seguretat, Enrique Montalvá, mostrant la seua satisfacció per haver frustrat el robatori ha assenyalat: “La seguretat de les nostres veïnes i veïns és una prioritat absoluta per a este govern. La ràpida detenció d’estes dos persones és el resultat de l’excel·lent treball de la nostra Policia”