Teatre de l’Abast presenta CAOS
Divendres 16 de gener de 2026, al Gran Teatre d’Alzira a les 20.30 hores.
TEATRE PER A JÓVENS I ADULTS
CAOS
Text: Juli Disla. Direcció: José Puchades (Putxa). Intèrprets: Lucía Aibar, Victoria Mínguez i Ramón Rodenas. Coreografia: Cristina Fernández.
És poc probable però no impossible que una obra de teatre puga parlar de les lleis de la física creuades amb les relacions entre tres amics, però Caos ho fa. Parla de la Via Làctia, de l’amor, de la probabilitat, de l’amistat, d’una parra i del temps.
Són els seus desitjos, les seues dèries, manies, pors i anhels que els porten a qüestionar-se si està tot predeterminat o potser són capaços de conduir les seues pròpies vides.
Durada: 55 min. Comèdia nostàlgica. Teatre multidisciplinari contemporani. Es recomana a partir de 16 anys. Espectacle en valencià.
Entrades: 8 € (reduïda per a canet jove i jubilats: 6 €)
Venda d’entrades:
Taquilla del Gran teatre: dimarts i dijous de 19.30 a 21 h.
