L’oficina PROP d’Alzira destaca per l’atenció i informació oferida

• La Generalitat publica l’estudi anual de satisfacció 2020

L’Ajuntament d’Alzira ha rebut els resultats de l’enquesta anual elaborada per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i qualitat democràtica per a conéixer el nivell de satisfacció del servei d’atenció ciutadana mitjançant les oficines PROP de la Comunitat.

En 2020 l’oficina mixta alzirenya, amb conveni entre l’Ajuntament i la Generalitat, destaca pel bon resultat en els apartats de valoració de la informació i atenció rebuda, de manera clara tant per la forma com pel llenguatge que s’empra per a explicar la informació. A més també millora la valoració pel que fa al temps d’espera i a la simplificació i senzillesa de la tramitació.

La Regidora responsable de l’Àrea, Leticia Piquer, ha aprofitat per a traslladar la seua felicitació al personal del PROP per la seua atenció i treball.

Respecte al passat any, l’enquesta millora els resultats pel que fa a condicions ambientals de l’oficina, mesures de seguretat adaptades a la COVID, temps d’espera, temps d’atenció, adequació de l’atenció, confidencialitat, accessibilitat física, informació general i percepció de que l’entitat té en compte l’opinió de l’usuari.

Es tracta d’una enquesta detallada de les 24 oficines per a conéixer de forma detallada el perfil dels usuaris, les àrees de consulta, els motius i la freqüència d’assistència a les oficines. Amb este treball es mesura també el nivell de satisfacció dels usuaris.

Es pot consultar l’enquesta amb detall des del següent enllaç.

PROP
Les oficines PROP centralitzen la informació administrativa de la Generalitat i tenen com a objectiu principal ajudar la ciutadania a obtindre informació completa, fiable i al dia, garantint l’absoluta confidencialitat.

Pots concertar la cita prèvia tant per a registre com per a informació ací

15012021 NP lestudi anual de satisfacció 2020 1  15012021 NP lestudi anual de satisfacció 2020 2

 

 

CategoriesSense categoria